top of page

דן גלזר,שחקן נבחרת ישראל בכדורגל - אלון גרוס פיזיותרפיה.

"אלון ואני מכירים כמה שנים טובות. אלון הוא פיזיותרפיסט מקצועי מאוד, תמיד מסביר מה הוא עושה ומדוע, התחושה היא שזה איש מקצוע שיודע מה הוא עושה וזה חשוב מאוד לספורטאי שחווה פציעה. אבל הכי חשוב כיף להיות בחברתו, תמיד נעים, קשוב ויודע לתת עצה טובה. אלון עבד עם הרבה מהספורטאים שנמצאים ברמות הכי גבוהות בארץ ולי אישית הוא עזר יותר מפעם אחת ואני מודה לו על כך. אני ממליץ על אלון באהבה! " דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל.

אלון גרוס הוא פיזיותרפיסט ומייסד ומנהל מרפאת "רפואה שלמה"

אלון מטפל בספורטאים ובקהל הרחב, טיפול בכאבי שלד שריר: כאבי גב, צוואר, כאבים בכף הרגל, כאבי ברכים ועוד. מתמחה בפציעות ספורט ושיקום אורתופדי פוסט ניתוחי.

לשעבר הפיסיותרפיסט של קבוצת הכדורגל " מכבי נתניה" וקבוצת הכדור יד "הפועל ראשל"צ". מרצה ב"מכללת וינגייט" ו"מכללת וושינגטון" לאנטומיה ופציעות ספורט.

הטיפול בפיזיותרפיה נועד לתת מהנה יעיל ומהיר ככל האפשר לכאבים והגבלות. הטיפול כולל טכניקות שונות כמו: טיפול פיזיותרפיה קלאסי ,תרגילים לחיזוק ושיקום הגוף, טכניקת מאליגן : טכניקה ידנית להפחתת כאבים מיידית והשבת טווח התנועה,דיקור מערבי וטייפינג (קיניזיוטייפ, טייפ קשיח ועוד). מה שמאפיין ומייחד את הטיפול בפיזיותרפיה ואת הטיפול שלי בפרט ,זו האבחנה הנכונה והמדויקת של הבעיה. לאחר שנים שבהן ראיתי מאות מטופלים ועבדתי באופן צמוד עם ספורטאי צמרת ואורתופדים בכירים ,רכשתי את היכולת לדעת על מה לשים את הדגש בטיפול ומהי הדרך הנכונה והטובה ביותר להגיע לתפקוד מיטבי. העולם הטיפולי שלי עשיר בטכניקות שמיועדות להפחתת כאבים ,שיפור טווח התנועה וחיזוק שרירים באופן המקצועי ביותר והאחראי ביותר,כשמטרת העל היא חזרה לתפקוד מלא ולחיים נטולי מגבלות.




bottom of page