top of page

הטיפול בדיקור יפני בכאבי גב תחתון - קובי שובי




אחוז ניכר מהמטופלים מגיעים אליי לקליניקה עקב בעיות גב שונות. הרבה מאוד אנשים סובלים בשלב זה או אחר מגבם התחתון. הרבה מהם "סוחבים" את הכאב עד שהוא משפיע על יכולתם לנוע במרחב. לאחרים התקף של הכאב יכול להגיע בעקבות תנועה לא נכונה ונעילה של שריר זה או אחר בגבם. כמו כן,חשוב לזכור שגם שרירי הבטן משפיעים עמוקות על מצב הגב .

בדרך כלל המטופלים מגיעים אחרי שעברו כבר אבחון או איזשהו טיפול בבעיה ובהחלט יש חשיבות לצילום\CT\MRI איתו הגיעו. אך כשהמטופל מגיע אלי לטיפול, הוא עובר בדיקה פיזית מקיפה שבוחנת את הגוף בכללותו ואת ההשפעה ההדדית בין כל גורמיו: מצב השרירים, זרימת הדם, איזון האגן ועוד.

לאחר בדיקה מקיפה, יקבל המטופל תמונה מלאה לגבי הסיבה שבגינה הוא סובל. לעיתים נופתע לגלות, שלא תמיד הבעיה המרכזית היא פריצת הדיסק או הבלט ,על אף שנצפו בצילום. ישנה חשיבות עצומה לשרירים,לזרימת הדם והאם הוא מגיע כיאות לאיזור ואפילו מצב הצוואר עלול להשפיע וליצור כאב גב תחתון.

היתרון של הדיקור היפני הוא ביכולת להבין את התמונה השלמה ולהתאים את הטיפול המדויק לבעיה.

אתן דוגמה נפוצה מהקליניקה :

פעמים רבות מגיעים מטופלים עם כאב גב חד צידי שמופיע בצד השמאלי של גופם .בדרך כלל הרופאים יקשרו את הכאב לבלט או לפריצת דיסק ,אם הופיעו בצילום. כשלמעשה, פעמים רבות הבעיה נובעת מהחזר ורידי לקוי מהרגל. החזר ורדי לקוי מהרגליים הינה תופעה נפוצה, שיכולה גם להוביל לטחורים . עבור אנשים מסוימים יופיע כאב גב תחתון בגלל הזנה לקויה של השרירים הגדולים שקיימים בגב שנוטים להתכווץ עקב אותה הזנה לקויה. זהו כאב גב שקל לטפל בו בדיקור יפני אם מאבחנים אותו באופן הנכון, ובעזרת האבחון של הדיקור היפני ניתן לעשות זאת באופן מדויק ביותר ולהתאים את הטיפול האפקטיבי והמהיר ביותר. כמובן ,שבמקרים רבים הכאב אכן נובע מהבלט או מפריצת הדיסק שלוחצים על העצב ,וישנם טיפולים מדויקים ויעילים למצבים אלו בדיקור יפני.

אני מזמין אתכם לקליניקה לטפל בכאבי הגב שלכם ולפתור אותם מן השורש. לפני שאתם ממהרים לניתוח או נוטלים תרופות, בואו להתנסות באחד הטיפולים היעילים ביותר לכאבי גב – דיקור יפני.

בברכה, קובי שובי .



bottom of page