top of page

טיפול בכאב סיאטי (סיאטיקה) ברפואה סינית- נועה נשר


סיפור ההצלחה של רונן יוסקוביץ :

נתפס לי הגב התחתון והאגן הימני באופן מפתיע כאשר ניסיתי לקום בבוקר מהמטה. סבלתי מרגישות בגב התחתון, תפיסות שרירים ועייפות כללית וסטרס כתוצאה מעמידה ממושכת על הרגליים ועמידה רבה בעבודה. עד שנועה הגיעה הייתי מרותק למיטה ולא הצלחתי לדרוך על הרגליים בכלל. מבחינתי הטיפול היה טיפול חירום ונועה הצליחה תוך כדי טיפול בעזרת מסאג' ודיקור לשחרר את האיזור ולייצר תנועה. בתום הטיפול כבר הצלחתי לאט לאט לדרוך ולהתנועע בבית. בהמשך הטיפולים המצב רק השתפר יותר. ברור שאני ממליץ על דקור סיני בכלל ועל נועה בפרט! נועה הינה מטפלת בחסד, עדינה אך נחושה, מקצוענית ומלאה בתחושת שליחות טיפולית.

כאב סיאטי או סיאטיקה הוא אחת הסיבות העיקריות שבגללן פונים לגורם רפואי.

במקרה הנ"ל מדובר בכאב פיזי, אקוטי בעקבות "פריפורמיס סינדרום"- בעיה עצבית שרירית שמתרחשת כאשר העצב הסיאטי נלחץ או מגורה ע" שרירי הפריפורמיס ויוצר כאב ולעיתים תחושת נמלול באזור הישבן ולאורך הרגל לפי המסלול של העצב הסיאטי.

ברפואה המערבית נוהגים לתת תרופות אנטי-דלקתיות שלא על בסיס סטרואידי ( Nsaids) בשלוב עם תרופות לשחרור השרירים,אולם אלו מאפשרים הקלה באופן זמני בלבד מכיוון והטיפול הוא סימפטומטי בלבד ולא במקור הכאב.

לרפואה הסינית יש יכולת לפתור בעיה זו מהשורש. לאחר אבחנה מדויקת ברפואה הסינית שהותאמה באופן אישי למטופל הנ"ל וטיפול דרך הדיקור והמגע, נצפה שיפור של 70 אחוז כבר עם הטיפול הראשון. נדרשו 2 טיפולים נוספים על מנת להעביר את הכאב לגמרי.





bottom of page