top of page

טיפול בקשיי קשב וריכוז ,קשיים רגשיים,שלשולים וכאבי בטן - נועה אדם גרוס



מאת: נועה אדם גרוס -הומאופתיה ותזונה נכונה. שיר המדהימה, ריגשה אותי הערב עם המכתב המדהים שלה..ומילאה את ליבי בשמחה.❤ שיר היא תיכוניסטית מאד מיוחדת שהגיעה אלי עם בעיות עיכול חריפות, כאבי בטן ושלשולים תכופים לאורך שנים,אלרגיות, מצב רוח ירוד ותחושת בלבול וערפול שממש האיבה על היכולת שלה ללמוד ולהתרכז. היא קיבלה ממני טיפול הומאופתי לטיפול במצב המנטלי, הערפול וכמובן, בבעיות העיכול. כאן במכתב היא משתפת כיצד תוך שבועות בעיות העיכול החלו להיעלם אחרי שנים ולאחר טיפולים רבים. כמו כן, בפגישה השנייה שלנו לימדתי אותה את כל יסודות התזונה ושיפרנו משמעותית את התפריט שלה, שהיה מאד מאד חסר ולא מאוזן,והסביר את המערבולת הרגשית שעברה עליה, צעד לאחר צעד. מאז שיר המדהימה אוכלת בריא יותר, מטופלת בהומאופתיה, לא סובלת כמעט בכלל מבעיות עיכול ומצב הרוח והריכוז נמצאים בשיאם!!

"התחלתי את הטיפול אצל נועה לפני כשנה, כשסבלתי ממעי רגיז בערך שנה וחצי, זאת אומרת כאבי בטן ושלשולים מתמידים לא משנה מה הייתי אוכלת. והייתי בטוחה שזה תמידי. הבטן שלי לא הייתה מוכנה לקבל שום פרי או ירק או כל מה שמכיל סיבים בגלל שזה כאב לי, אז אכלתי שטות לאחר שטות כי הגוף שלי לא היה מסוגל לקבל דברים בריאים. ואז שמעתי על נועה. קיבלתי המלצות עליה והגעתי בגישה של " מה כבר יש לי להפסיד" ? קיבלתי ממנה המלצות תזונה ותרופות הומאופתיות ולאחר שבוע - שבועיים כבר הרגשתי בשינוי חיובי עצום! והשינוי הזה רק התעצם והתעצם במשך הזמן והטיפולים. עקבתי אחרי ההנחיות שלה, הקשבתי להסברים שהיא נתנה לי לגבי תזונה שנתנו לי המון המון כלים אך להתייחס לגוף שלי ומה להכניס לתוכו, ועכשיו אני ממש מאושרת!! לא רק שאני מסוגלת לאכול דברים בריאים והבטן שלי לא כואבת בכלל ואני נהנית מזה, אני כבר לא מעורפלת במחשבה, אני הרבה יותר מרוכזת וחיונית ושמחה! (ואפילו רזיתי קצת!) הטיפול הזה הוא ממש קסם! נועה מדהימה עם כל הידע שיש לה, מקסימה, אינטיליגנטית, יעילה וממש זמינה לכל שאלה ולכל בעיה. והאמת היא שללכת אל נועה ולקבל את הטיפול שלה זה אולי הדבר הכי טוב שעשיתי עבור הגוף שלי כל החיים! אז כל מי שסובל מבעיות כאלו ואחרות (לא רק שקשורות לבטן) אני ממליצה לו ללכת אל נועה!"

השילוב של הומאופתיה - הרפואה הטבעית המדהימה ותזונה נכונה, במיוחד בילדים ובני נוער שזקוקים כל כך להדרכה נכונה לגבי תזונה, הוא השילוב שמניב את התוצאות היפות ביותר ! התזונה הנכונה, מילוי החסרים התזונתיים וההומאופתיה תרמו לאיזון הריכוז, לרוגע נפשי ולריפוי מלא של בעיות העיכול לאחר שנים.


bottom of page