top of page

כיתה ג' ללא תרופות, טיפול טבעי בקשב וריכוז - נועה אדם גרוס




איתי הגיע אלי בסוף החופש הגדול האחרון , כדי לטפל בקשיי הקשב והריכוז ולהתחיל את כתה ג' ללא תרופה.

מכיתה א' הוא נטל טיפול תרופתי ותופעות הלוואי החלו להדאיג את ההורים, שהגיעו עימו לטיפול על מנת לשפר את הקשב באופן טבעי ולמצוא פתרון שורשי לבעיה. מעט לאחר מכן התחלנו את השנה באופן מאתגר, אך מהר מאד איתי המקסים והנבון הלך והשתפר וסיים את המחצית הראשונה עם תעודה מצוינת, ציונים מעולים ,מצב רוח טוב ועם שיפור אדיר בהתנהגות !

והנה המכתב המרגש של משפחת מגובובסקי:



אשמח לעזור וללוות גם אתכם באופן טבעי ובריא לשיפור הבריאות ובקשב שלכם ושל ילדכם! בברכה, נועה אדם -גרוס מנהלת מרפאת "רפואה שלמה" בת"א

נועה אדם גרוס היא הומאופתית ומומחית לתזונה המתמחה בטיפול בקשב וריכוז. מנהלת מרפאת "רפואה שלמה"

"במהלך הטיפול ההומיאופתי אני מתאימה תרופה הומיאופתית שמטרתה לחזק את המטופל, להבריא את גופו ולהשיב אותו לאיזון גופני ונפשי. ייחודו של הטיפול שלי הוא השילוב בין ההומיאופתיה , בעלת היכולת המדהימה להביא לאיזון נפשי, לטיפול תזונתי מקיף, שבו אנו מטפלים בכל החסרים התזונתיים שהמטופל סובל מהם,ושעלולים לגרום להחרפת מצבו הנפשי והפיזי, על מנת להביאו לבריאות מיטבית! להומיאופתיה יש את היכולת המדהימה לרפא מן השורש שלל מחלות , חמורות עד קלות,ובניגוד ל'שימת פלסטר' זמנית בדמות כדורים שונים כמו ריטלין,קונצרטה,ויואנס וכדומה, הנושאים בחובן תופעות לוואי רבות לטווח הקצר והארוך, יש ביכולתה לאזן את הגוף ולהשיבו לבריאות מלאה ולהעלמת הסימפטומים כליל.

אני נמצאת שם עבור מטופלי ומלווה אותם יד ביד,במסירות ובאהבה, דרך כל הקשיים והמכשולים , כדי שנגיע יחד למטרה המיוחלת: קשב וריכוז מיטביים. בתחום הקשב והריכוז, הליווי החם והקרוב חשוב ביותר ואני מקפידה להיות שם במלואי עבור מטופלי. אני מגיעה מעולם החינוך ואוהבת ילדים בכל ליבי. יש לי סבלנות ויכולת לרתום ילדים , גם את הקשים ביותר, לטיפול ולהביאם להצלחות. אני בעלת הכשרה רחבה בכלים לימודיים, מיומנויות למידה נכונות, הדרכת הורים ועבודה מול בתי הספר.אני עובדת באופן צמוד למרכז "תבונה לחינוך חדש בישראל" שמספק לילדים הדרכה לימודית ומיומנויות למידה נכונות ומרצה תכופות בכנסים שלהם. כמו כן, אני עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע וחינוך רבים.

במידה ואתם מעוניינים לשפר את הקשב והריכוז שלכם ושל ילדכם, באופן טבעי ובריא. לשפר את מצב הרוח שלכם ושל ילדכם ולהשיב את הרוגע והשלווה לביתכם,לטפל בקשיי התנהגות, התפרצויות זעם ,חרדות ודיכאון, באופן יסודי וטבעי, ולרפא את גופכם משלל מחלות ,אני כאן עבורכם."


bottom of page