top of page

בהומאופתיה ניתן לרפא שקד שלישי ללא ניתוח - נועה אדם גרוס,הומאופתיה קלאסית ותזונה בריאה.



בהומאופתיה קלאסית ניתן לטפל ולפתור את הדלקת הכרונית שגורמת להתנפחות השקד שלישי ,שקדים מוגדלים פוליפים ואדנואידים בהצלחה . מהו למעשה שקד שלישי? השקד השלישי (או בשמו האחר אדנואיד או פוליפ) הוא למעשה התנפחות של הרקמה הצומחת בדופן האחורי של לוע האף. רקמה זו דמוית ספוג ומתאבה זמנית כתוצאה מנזלת ונוזלי דלקת כרונית שאינן חולפים לאורך זמן ואינם ומתנקזים באופן טבעי. החלל שמאחורי האף, דרכו האוויר עובר מהאף אל הגרון, מתנפח. וכביכול נותר 'שקד נוסף' .כאשר השקד הוא גדול מדי, הוא חוסם את לוע האף ומאלץ את הילד לנשום דרך הפה. כאשר הלוע קטן יחסית, כמו בילדים בגיל 2 עד 5 שנים, עלולה להיווצר חסימה של הנשימה כתוצאה מהתנפחות הריקמה. מצב זה ילווה פעמים רבות בנזלת כרונית, הפרעות שינה, הפרעות בנשימה, התקפי אסטמה, עצבנות, שיעול חוזר,ליקויים בשמיעה ועיכוב בדיבור.

הטיפול המקובל ברפואה המערבית הוא כריתת השקד השלישי בניתוח שנערך בהרדמה מלאה. לעומת זאת הטיפול ההומאופתי , מחזק את מערכת החיסון, פותר את הדלקת הכרונית שגרמה להתאבות הריקמה וכך גורמם לניקוז תקין של הנוזלים וכמובן לריפוי מלא של השקד השלישי/אדנואידים באופן טבעי וללא צורך בניתוח. מהן היתרונות הרבים של הטיפול ההומאופתי בשקד שלישי? הטיפול מחזק את מערכת החיסון מהיסוד, וגורם לה להבריא ולרקמה המוגדלת לחזור לגודלה המקורי. הטיפול יכול למנוע טיפולים מזיקים בסטירואידים וכמובן יכול למנוע ניתוח מיותר בהרדמה מלאה. כמו כן, היתרון העצום של הטיפול ההומאופתי, הוא שהוא לא מפל רק בשקד השלישי, אלא מטפל במערכת החיסון של הילד כמכלול .על כן, נראה תמיד שבמהלך הטיפול הילד מתחזק באופן מלא ונהנה משיפור מלא בבריאותו מכל ההיבטים: שינה, עיכול, מצב רוח, מחלות חוזרות ועוד. אם ילדכם סובלים משקד שלישי, אדנואידים, נחירות , נזלת כרונית, דלקות אוזזניים כרוניות, פגישה בשמיעה,הפרעות שינה או דום נשימה, ונאלצים לקחת שוב ושוב טיפולים סטראודליים שמחליש את גופם או שאתם מתלבטים לגבי הכנסתם לניתוח, הומאופתיה קלאסית יכולה לעזור למערכת החיסון שלהם להתחזק ולשוב לעצמה ולשקד המוגדל לחלוף באופן טבעי. כמה מילים על הומיאופתיה ההומיאופתיה ידועה בטיפולה היעיל בשלל מחלות ורגישויות בילדים ובמבוגרים. ההומאופתיה ידועה בטיפולה המוצלח בבעיות אף אוזן גרון. הומאופתיה היא שיטת טיפול שהגיעה מגרמניה לפני כ 250 שנה והתגלתה על ידי הרופא ד"ר שמואל הנמן. בטיפול ההומאופתי אנו מתאימים תרופה ייחודית העשויה צמחים ומינרלים. הטיפול ההומאופתי לוקח בחשבון את כל מכלול הרגישויות של הילד ומטפל בו באופן מלא. מה שמיוחד בהומאופתיה הוא היכולת המופלאה שלה לאזן את הבריאות מן השורש ולגרום להטבה מקיפה מכל ההיבטים. בניגוד ל'שימת פלסטר' בדמות תרופות, ניתוחים או אנהלציות ההומאופתיה מחזקת באופן יוצא דופן את מערכת החיסון ומשיבה את הבריאות על כנה . כיצד מתנהל הטיפול ההומאופתי? בסוף שיחה ארוכה ומעמיקה תותאם למטופל תרופה הומיאופתית ייחודית ,בהתאם לרגישויותיו הייחודיות, שמגיעה בצורת סוכריות מתוקות או טיפות ללא טעם. הטיפול נעים,אינו חודרני,מפחיד או כואב. לכן בד"כ ילדים מאד אוהבים לבוא להומיאופת! :) התרופות הינן טבעיות לחלוטין, עשויות מצמחים ומינרלים ובניגוד לטיפולים אחרים, אין להן תופעות לוואי.


נועה אדם גרוס היא הומאופתית קלאסית ומומחית לתזונה. מתמחה בטיפול בילדים ובטיפול בקשב וריכוז,חרדות ודיכאון מייסדת ומנהלת מרפאת "רפואה שלמה".

נועה הינה הומאופתית מוסמכת RcHom ומומחית לתזונה בריאה. "בקליניקה אני משלבת בין הטיפול ההומיאופתי להשלמת חוסרים ותזונה נכונה, ובעזרתם מביאה את מטופליי לבריאות מעולה. השילוב של תרופות הומאופתיות ותזונה נכונה מהלך פלאים על בריאותנו ומנוע מחלות. ההומאופתיה מבריאה את הגוף מן השורש בעזרת תכשירים טבעיים ומותאמים אישית אשר נרקחים מצמחים ומינרלים. ההומיאופתיה מחזקת את מערכת החיסון וגורמת לה לרפא ולתקן את תחלואי הגוף. והתזונה מספקת לגוף את כל אבני הבניין כדי שיהיה חזק ואיתן ולא יידבק במחלות.ביכולתה של ההומיאופתיה לרפא לחלוטין מחלות אף אוזן גרון. נועה מתמחה בטיפול הומיאופתי בקשיי קשב וריכוז, וקשיים נפשיים כגון: חרדות, דיכאון. קשיי התנהגות בילדים: התפרצויות זעם, בעיות התנהגות, קשיים לימודיים,חרדות ועוד. מטפלת בהומיאופתיה ובתחום הקשב והריכוז במסירות בילדים מעל לעשור. "הגעתי אל ההומיאופתיה מתחום הילדים והחינוך ומתוך אהבה גדולה לילדים. בקליניקה אני משלבת בין הטיפול ההומיאופתי להשלמת חוסרים ותזונה נכונה, ובעזרתם מביאה את מטופליי הילדים לבריאות מעולה, קשב וריכוז מצוינים ורוגע בבית ובביה"ס. זו זכות עבורי להעניק לילדים ולהורים,את מתנת הבריאות השלמה לילדים, עם הכלים של ההומיאופתיה והתזונה הבריאה.



bottom of page