top of page

טיפול קוסמטי טבעי בסבוריאה - עפרה דה לנגן


"הגעתי לעפרה מכיוון שסבלתי מסבוריאה בעור הפנים במשך שנים, מה שגרם לי לאין סוף תסכול וסבל. ניסיתי את כל סוגי הקרמים, הלכתי למכוני יופי וקוסמטיקאיות, שמעתי הבטחות מפה ועד הודעה חדשה, אך שום דבר לא עזר, ולא רק אלא שאחרי כל טיפול קוסמטי העור הגיב בצורה קשה מאוד עד שלפעמים הייתי מתביישת לצאת מהבית! לשמחתי הגעתי לעפרה, וכבר מהטיפול הרגשתי שהפעם זה הולך להיות שונה - ובאמת: התוצאות מדברות בעד עצמן! העור רגוע, רענן, חלק, הסבוראה כמעט נעלמה לגמרי. עפרה רקחה לי קרם פנים שאני מורחת פעמיים ביום, וההרגשה כל כך נעימה על העור שזה פשוט עונג להשתמש בו! אני מקבלת המון מחמאות על העור ומראה הפנים , ומרגישה רגועה שסוף סוף מצאתי את סוג הטיפול שמתאים לעור שלי . אני בהחלט ממליצה!"



עפרה היא קוסמטיקאית מוסמכת,בעלת 12 שנות ניסיון מקצועי בתחום הקוסמטיקה הטבעית. עפרה מתמחה בטיפולי פנים איכותיים, עמוקים, יסודיים ועם זאת- טבעיים לחלוטין ועדינים במיוחד לעור אלרגי ורגיש. עפרה מטפלת בכל סוגי העור, עור יבש, עור בעייתי,בעיות עור שונות, אקנה של הגיל המבוגר, אקנה של גיל ההתבגרות, עור אלרגי ויבש.

כמו כן, עפרה מתמחה בייצור מוצרי טיפוח טבעיים לחלוטין עבודת יד בהתאמה אישית. רוקחות טבעית לפנים ללא בישום סינתטי, או כימיקלים סינתטיים רעילים לסביבה ולגוף. שמנים צמחיים מחקלאים אורגניים מאושרים ברחבי העולם ללא פגיעה באיזון הטבע. ללא ניסויים בבעלי חיים.

עפרה היא מומחית בתחומה וברת סמכא בתחום הטיפוח הטבעי. היא מחברת הספר "טיפול נבון בעור" ומוכרת לנשים רבות כ "עפרה עדין" בדף "עצות לטיפוח טבעי" באתר "באופן טבעי" שם כתבה את תובנותייה ועצותייה כמה שנים. עפרה מספרת על הטיפול שלה : טיפול פנים טבעי בשיטת "עדין זה טבעי" הוא טיפול יסודי ומקצועי לכל דבר הכולל עבודת ניקוז ראשים שחורים, מיליום ופוסטולות במידת הצורך. אני מטפלת בהצלחה רבה בבעיות אקנה של גיל ההתבגרות ואקנה של הגיל המבוגר, עור יבש מאוד,עור מבוגר ואפילו בעור מגורה או אלרגי לכל מוצרי הקוסמטיקה. אני משתמשת בזמן הטיפול במכשיר פילינג יהלום, מכשיר אדים (וופוזון) ותדר גבוה. ההבדל העיקרי בין טיפול פנים אצלי לטיפול פנים רגיל הוא בהרכב החומרים: החומרים הטבעיים לא מכילים חומרים משמרים, בישום סינטטי ושאר כימיקלים שאין להם קשר לעור אלא לשימור הקרם עצמו. באותה מידה שגופנו אינו נזקק לכימיקלים מתעשיית המזון כדי להיות בריא, כך עורנו אינו זקוק כלל לכימיקלים מתעשיית הקוסמטיקה כדי להישאר בריא ורענן. מזון טבעי לגופנו והזנה טבעית לעורנו נמצאים בהישג ידכם. עורכם יכול לחזור להיות בריא, מאוזן טהור וזוהר בעזרת תמציות צמחיות מטהרות וייחודיות. אין צורך בכימיקלים סינטטים.

למרות עבודת הניקוי היסודית, העור לא עובר טראומה, כי הוא עובר חיזוק לפני כן בחומרים מהשורה הראשונה שמעניקים לו גמישות והזנה. הטיפול מתאים ביותר אפילו לעור רגיש עד רגיש מאוד.


bottom of page