top of page

כיצד נשפר את הקשב והריכוז באופן טבעי? נועה אדם גרוס, הומאופתית ומומחית לתזונה בריאה



מאת : נועה אדם גרוס - הומאופתיה ותזונה נכונה. קשיי קשב וריכוז ,תזזיתיות, קושי ללמוד ,מצבי רוח קיצוניים ועוד אינם מצבים 'מולדים'. כולנו נולדים שונים ומיוחדים,וזה היופי שלנו! לכל אחד מאיתנו טמפרמנט שונה, אהבות שונות וחלומות שונים ! אך לעיתים חוסר איזון של מערכת העצבים, חוסר בשעות שינה וחסרים תזונתיים גורמים לקשיים להתרכז, להתפרצויות, לתזזיתיות ולמצבי הרוח. אולם, אלו מצבים הפיכים לחלוטין, סימפטומים זמניים שמעידים על חוסר איזון זמני, וניתן לתקנם לאין ערוך ובאופן טבעי לחלוטין!

אני מתמחה בטיפול טבעי בקשיי קשב וריכוז והיפראקטיביות ועוזרת למאות ילדים ומבוגרים מדי שנה להשיג שיפור משמעותי בקשב והריכוז, באופן טבעי וללא שימוש בתרופות מזיקות,כבר מעל לעשור. הורים רבים מופתעים לגלות שבעיות לימודיות,קשיים להתרכז, היפראקטיביות,חוסר מנוחה,תזזיתיות,בעיות התנהגות והתפרצויות אינם "בעיה מולדת או גנטית",והם לחלוטין ניתנים לשינוי וטיפול. קשיים להתרכז והיפראקטיביות הם תוצאה ישירה של חסרים תזונתיים חריפים שלא אותרו ע"י איש מקצוע המתמחה בכך, ושל חוסר איזון של מערכת העצבים ומערכות נוספות שניתנים לאיזון בהצלחה רבה בעזרת הומיאופתיה. כאשר אלו מטופלים ישנו שינוי דרמטי לטובה ביכולת להתרכז ! אשמח ללוות אתכם יד ביד לשיפור הקשב,הריכוז והיכולות הלימודיות שלכם באופן טבעי במרפאתי.

כיצד הומאופתיה מסייעת לשיפור הקשב והריכוז? ההומיאופתיה ,רפואה טבעית אשר מגיעה מגרמניה ופותחה עי ד"ר סמואל הנמן, מיוחדת וידועה ביכולתה לאזן את האדם,לשפר את הקשב והריכוז, לשפר את מצב הרוח ולעזור לו להגיע לרוגע משמעותי, לטפל בחרדות,קשיי שינה, מצבי רוח, התפרצויות וקשיים לימודיים. בטיפול ההומיאופתי נערך תשאול מעמיק, בנוגע למצב הפיזי והנפשי של המטופל. לאחר התשאול המקיף,מותאמת למטופל תרופה הומיאופתית ייחודית שנרקחת עבורו, ועוזרת לו להגיע לבריאות שלמה ולאיזון הנפשי.

כמה מילים על הומאופתיה.. ההומיאופתיה ידועה בטיפולה היעיל בשלל מחלות ורגישויות בילדים ובמבוגרים. ההומאופתיה ידועה בטיפולה המוצלח באיזון נפשי ואיזון מצב הרוח על ידי איזון מלא של מערכות הגוף. הומאופתיה היא שיטת טיפול שהגיעה מגרמניה לפני כ 250 שנה והתגלתה על ידי הרופא ד"ר סמואל הנמן. בטיפול ההומאופתי אנו מתאימים תרופה ייחודית העשויה צמחים ומינרלים. הטיפול ההומאופתי לוקח בחשבון את כל מכלול הרגישויות של הילד והמבוגר ומטפל בו באופן מלא. מה שמיוחד בהומאופתיה הוא היכולת המופלאה שלה לאזן את הבריאות מן השורש ולגרום להטבה מקיפה מכל ההיבטים. בניגוד ל'שימת פלסטר' בדמות תרופות. ההומאופתיה מחזקת באופן יוצא דופן את מערכת החיסון ומשיבה את הבריאות על כנה . כיצד מתנהל הטיפול ההומאופתי? בסוף שיחה ארוכה ומעמיקה תותאם למטופל תרופה הומיאופתית ייחודית ,בהתאם לרגישויותיו הייחודיות, שמגיעה בצורת סוכריות מתוקות או טיפות ללא טעם. הטיפול נעים,אינו חודרני,מפחיד או כואב. לכן בד"כ ילדים מאד אוהבים לבוא להומיאופת! :) התרופות הינן טבעיות לחלוטין, עשויות מצמחים ומינרלים ובניגוד לטיפולים אחרים, אין להן תופעות לוואי.


מדוע כה חשוב לשלב טיפול בתזונה יחד עם הטיפול ההומאופתי? הטיפול התזונתי בקשיי קשב וריכוז ובמצבי רוח מתמקד באבחון דרך בדיקות דם ותשאול מעמיק שמטרתו לאתר מהם החסרים התזונתיים שהמטופל סובל מהם ושגורמים לחוסר האיזון הנפשי: לקשיים להתרכז, לתזזיתיות, לעצבנות, לחרדות ,לדיכאונות, לקשיי השינה, להתפרצויות ועוד. נאתר את החסרים ונטפל בהם בעזרת תזונה נכונה וויטמינים . כמו כן, נאתר שאריות של רעלים כגון סמים ותרופות, שעלולים עד היום לגרום להחרפת המצב הנפשי ונטפל בהם. הטיפול התזונתי מטפל בבסיס הרגישויות הנפשיות, מאתר אותן ויכול להעלימן במהירות וביסודיות. מה היתרון של הטיפול המשולב בהומאופתיה ובתזונה על פני טיפולים אחרים?

  • השילוב של טיפול הומאופתי והשלמת החסרים התזונתיים מיוחד בכך שהוא מטפל בבעיה מהיסוד, בטיפול אאתר את הסיבות האמיתיות לחוסר המנוחה, לקושי ללמוד ולהתרכז. לא מדובר בפיתרון זמני אלא בפתרון אמיתי לבעיה !

  • הטיפול הינו נטול תופעות לוואי! התרופות עשויות צמחים ומינרליים ואינן מזיקות לגוף אלא תומכות בהבראתו. רבות נכתב ונאמר על תופעות הלוואי הקשות של תרופות פסיכיאטריות לטיפול בקשב וריכוז. ריטלין,קונצרטה,אטנט ,ויואנס ודומיו אולי יראו או יוצגו כ'פתרון קסם' אך לטווח הרחוק הן מעוררות תופעות לוואי רבות ומרובות : אובדן תאבון, אפאטיות, חוסר תקשורת עם חברים ומשפחה, איבוד עניין בפעילויות, חרדות שונות כמו חרדות מחושך ושהייה לבד, פגיעה בגדילה, פגיעות לב, כאבי ראש, כאבי בטן , טיקים, מצב רוח קשים ואף אובדנות.

  • הטיפול ההומאופתי והתזונתי משפרים את בריאותו של הילד ואת האיזון של גופו מכל ההיבטים. הטיפול אינו מתמקד רק בקשב וריכוז אלא באדם כמכלול על כל רגישויותיו. לכן אם המטופל יגיע לטיפול עם רגישויות נוספות, כמו למשל: כאבי בטן, עצירויות,מחלת עור, אסטמה, פחדים,קשיי שינה ונטייה לדלקות גרון ההומאופתיה תטפל במכלול ונצפה לראות שיפור בכל ההיבטים. אנו מרוויחים לא רק שיפור נקודתי בקשב ובריכוז אלא בריאות טובה יותר, מניעת מחלות, ומצב רוח מאוזן יותר!

  • בניגוד ל"תלות בתרופות" שלמעשה לא מטפלות בדבר אלא משמשות כמקל הליכה זמני, שנושא בחובו עשרות תופעות לוואי, הטיפול ההומאופתי והתזונתי מבסס מחדש את האיזון בשלל מערכות הגוף, משלים את החסרים התזונתיים ומשיב אותנו לאיזון. אנחנו לא תלויים בתרופות מזיקות,שהמינונים שלהן ילכו וגדל עם השנים, אלא אנו מטפלים בבעיה מן השורש ולאורך זמן.

  • הטיפול ההומאופתי מורכב מכדוריות מתוקות שילדים אוהבים!! הטיפול אינו כואב, ומורכב משיחה נעימה ובסופה התאמת סוכריות! לכן ילדים כל כך אוהבים להגיע אלי לקליניקה!

  • לאבחונים השונים , שבהם מדברים מעל ראשו של הילד ונותנים לו שלל 'תיוגים' של הפרעות ש'כביכול' יש לו, שבהם נאמר לו שיש לו בעיה/ליקוי/ הפרעה או למעשה במילים אחרות, נכות מולדת ,יש השלכות הרסנית על תחושת הביטחון העצמית של הילד. הילד זוכר ומפנים את הרגעים המעליבים האלו ואת ה'תיוגים' האלו כל חייו. הוא מקבל מסר שמשהו בו פגום,ושאותו פגם אינו בר תיקון ,שהכול לא בשליטתו ,ולכן אין צורך שייקח עליו אחראיות כשיש פשוט פתרון קל בדמות כדור.

  • הטיפול ההומאופתי מעצים את הילד ומגביר את תחושת האחראיות שלו! בטיפול ההומאופתי אני מדגישה לילדים כי כל קושי שקיים כרגע הוא תוצאה של חסרים תזונתיים או חולשה זמנית בכלים לימודיים שניתן לתקנה , ושבדיוק כמו כל חולשת שריר שניתן לתקנה עם התרגילים הנכונים אם העבודה הנכונה נוכל להגיע לתוצאות נהדרות! הילד יוצא עם ארגז כלים רחב, בתחושת גאווה ומסוגלות, ולוקח אחראיות מלאה למצב שלו! הוא מגיע להישגים בזכות עצמו וחש סיפוק רב! הילד מגיע אלי לקליניקה כמו כל ילד שיש לו חולשה זמנית של מערכת החיסון, מבין שהוא לחלוטין יכול לטפל בכך וחווה תחושת הישג גדולה כשהוא מבריא ומצליח!

  • התהליך התזונתי מתחיל בשיעור לכל המשפחה שבו אלמדכם את יסודות התזונה לשיפור הקשב והריכוז, מלווה בציורים ובתמונות לילדים ,ובדרך שעוזרת לכל המשפחה להבין בקלות אלו ויטמינים, אבות מזון,שומנים ,חלבונים ומינרלים חשובים כדי לשמור על מצב רוח טוב וקשב וריכוז אופטימליים! למטופל תותאם תוכנית תזונה בהתאם לבדיקות הדם שלו, לרגישוית שלו, לקשיים שלו בלימודים ולמצב הרוח שלו. התהליך נעשה בעדינות ובשיתוף פעולה נעים עם הילד ותוך כדי כבוד מלא להחלטיות שלו ולדברים שהוא אוהב. יחד בשיתוף פעולה נמצא את הפתרונות הבריאים עבור הילד ואת הדרך הכיפית ליישם אותם! הילדים וההורים זוכים לידע בעל ערך לכל החיים שיעזור להם לשמור על קשב וריכוז אופטימליים ומצב רוח טוב בקרב כל בני המשפחה לאורך שנים!


נועה אדם גרוס היא הומאופתית קלאסית ומומחית לתזונה. מתמחה בטיפול בילדים ובטיפול בקשב וריכוז,חרדות ודיכאון מייסדת ומנהלת מרפאת "רפואה שלמה".

נועה הינה הומאופתית מוסמכת RcHom ומומחית לתזונה בריאה. נועה מתמחה בטיפול הומיאופתי בקשיי קשב וריכוז, וקשיים נפשיים כגון: חרדות, דיכאון. קשיי התנהגות בילדים: התפרצויות זעם, בעיות התנהגות, קשיים לימודיים,חרדות ועוד. מטפלת בהומיאופתיה ובתחום הקשב והריכוז במסירות בילדים מעל לעשור. הגעתי אל ההומיאופתיה מתחום הילדים והחינוך ומתוך אהבה גדולה לילדים. בקליניקה אני משלבת בין הטיפול ההומיאופתי להשלמת חוסרים ותזונה נכונה, ובעזרתם מביאה את מטופליי הילדים לבריאות מעולה, קשב וריכוז מצוינים ורוגע בבית ובביה"ס. זו זכות עבורי להעניק לילדים ולהורים,את מתנת הבריאות השלמה לילדים, עם הכלים של ההומיאופתיה והתזונה הבריאה."



bottom of page