top of page

דיקור קוסמטי ואנטיאייג'ינג ברפואה סינית - מירב סויסה



כבר אלפי שנים שיש לרפואה הסינית תשובה הולמת לתופעות של עור הפנים המבוגר: אנטי אייג'ינג, טשטוש קמטים, פיגמנטציה, הרמת עפעפיים, נפיחות, שקיות ועיגולים מתחת לעיניים, טשטוש צלקות ואפילו צלוליט וורידים בולטים. הטכניקה המודרנית של דיקור קוסמטי התפתחה בבתי חולים בביג'ינג .בעקבות טיפולים בדיקור לשיתוק פנים, הבחינו המטפלים גם בשיפור מראה הפנים, גוון פנים בריא יותר, יישור קמטים עמוקים והעלמת קמטוטים.

דיקור האנטי אייג'ינג, משמעותו, יצירת תהליך של ריענון, חידוש תאי עור, ייצור קולגן טבעי והחייאה של עור הפנים. הדיקור מעודד זרימה מוגברת של צ'י (אנרגיה חיונית) במרידיאנים. בתהליך זה נוצרת הזרמת דם מוגברת לאזור הפנים, אשר מספקת חמצן לרקמות.

כל אלה מעודדים מטבוליזם (חילוף חומרים) תקין של תאי העור, ניקוז רעלים ויצירת תאי עור חדשים. הטיפול מעניק לחות לעור מבפנים כלפי חוץ, הקמטים ימולאו ויטושטשו אך ורק באמצעות המאגרים הטבעיים של הגוף וכל זאת ללא התערבות של סכין או זריקות.

התהליך הטיפולי

משך הטיפול תלוי בעומק הקמטים, או במידת החריפות של המקומות האחרים בפנים, בהם האישה רוצה לטפל. בדרך כלל מדובר ב- 10 עד 12 טיפולים, אחת לשבוע, בהתאם לחומרת הבעיה. לאחר סיום הסדרה הראשונה, מגיעה האישה לטיפול אחת לחודש לצורך תחזוקה שוטפת. התוצאות הטובות ביותר נראות לאחר כחצי שנה. הטיפול כולל תזונה, עבודה עצמית בבית עם כלים לפנים, כגון: מזורולר (גלגלת מחטים לפנים), בלה באצי (כוס רוח לפנים) וגוואשה (כלי שעוזר להוציא רעלים. רעלים = sha). חשוב לציין כי דיקור אנטי אייג'ינג אינו מתאים לאנשים מעשנים.

תוצאות הטיפול

התוצאות הצפויות מטיפול בדיקור לאנטי אייג'ינג יכולות לבוא לידי ביטוי במראה צעיר ובריא לעור הפנים, מיצוק העור, הרמת פנים, עפעפיים, שיפור במראה הקמטים העמוקים ועוד, כל זאת בהתאם לגיל המטופלת ומצבה. לחצו כאן לקביעת תור עם מירב סוויסה - רפואה סינית >



bottom of page