top of page

זירוז לידה ברפואה סינית - נועה נשר


מאת: נועה נשר-רפואה סינית. סיפור ההצלחה של ענבר בר לב:

“המליצו לי הרבה על דיקור, גם בהקשר של אסטמה ואלרגיות, אך הגעתי רק כאשר חוויתי צירי לידה חזקים במשך שלושה ימים. הייתי עם צירי לידה סדירים וחזקים במשך שלושה ימים ללא כל פתיחה או התקדמות ללידה.לא הצלחתי לתפקד או לישון וסבלתי מכאבים קשים מאוד. תוך מספר דקות מתחילת הטיפול, ירדו לי המים ויכולתי סוף סוף להתחיל לידה. נועה עזרה לי להירגע ולהגיע ללידה שלווה הרבה יותר. אני ממליצה בחום לכל אחת שחוששת לקראת הלידה או שנתקלה בקשיים במהלך ההיריון או לקראת ההיריון להגיע לטיפול. הגעתי לטיפול מאוד סקפטית ולא האמנתי שמשהו או מישהו יכול לעזור לי, היום אני יודעת שהטיפול יעיל ומועיל באופן שבאמת לא העלתי בדעתי. תודה לך נועה אהובה!!! "

"הכנה ללידה" וזירוז לידה הן אחת הסיבות הנפוצות שבגינה אני פוגשת נשים בקליניקה.

יש כאלו שיגיעו סביב שבוע 36 להריון כאשר העובר במנח עכוז ,ויגיעו ל"היפוך עובר" או בעגה המקצועית "שינוי מצג עובר" ויש כאלו שיגיעו ממש לקראת הלידה ל"זירוז לידה" או כדי להקל על הכאבים ולאפשר התחלת לידה באופן הטבעי ביותר והרגוע ביותר.

המטופלת הנ"ל הגיעה אלי מותשת לאחר 3 ימים של צירים לא אפקטיביים מלווים בכאבים. ערכתי תשאול ענייני, ולאחר אבחנה מדויקת ניגשנו לטיפול שהתמקד בדיקור ומגע . לאחר מספר דקות ירדו המים, תחושת הרוגע התבססה והלידה החלה.

לרפואה הסינית יש את הכלים לתהליך ההכנה ללידה ולתהליך הלידה להתקדם על הצד הטוב והטבעי ביותר, עם כמה שפחות התערבויות מבחוץ.

מרגש אותי כל פעם מחדש לקחת חלק בתהליך ההיריון והלידה, ואשמח ללוות גם אותך . קבעו כעת תור עם נועה נשר- לחצו כאן.



bottom of page