top of page

טיפול בכאבי גב , בעיות יציבה , בעיות שתן , כאבי ראש ונזלת אלרגית - יואב טלר



טיפול בכאבי גב, בעיות יציבה ופלטפוס עם שיטת אלכסנדר.

טיפול בבעיות שתן, כאבי ראש ונזלת אלרגית בעזרת הרפואה הסינית.

שי, 41, ראשל"צ "הגעתי לטיפול בגלל כאבי גב ויציבה כפופה. זה הפריע לי בישיבה מול המחשב ובהליכה ממושכת. הטיפול עזר לי להבין איך להיות זקוף יותר, מה אני עושה לא נכון ואיך נכון לנוע, לשבת וללכת. הייתי כבר אצל כמה מטפלים באלכסנדר. אצל יואב ההסברים הכי מעמיקים והתוצאות הכי מהירות גם בטיפול וגם אחר כך. ממליץ גם למי שאין בעיות בגב ורוצה לנוע נכון ולשמור על עצמו."

*** שי עובד מהבית וישוב כל יום שעות מול המחשב,כמו רבים שמגיעים אלי עם כאבי גב תחתון,צוואר,בעיות יציבה ו"דלקות מחשב" שונות.

שיפור הרגלים לטיפול בבעיות גב ויציבה

כחלק מהתהליך בשיטת אלכסנדר שהוא עבר אצלי, עבדתי אתו הרבה על הרגלי הישיבה הממושכת שלו, הראש, עמוד השדרה, ולאחר מכן גם על הזרועות – מכיוון שהוא משתמש יום יום בעכבר ומקלדת.


ייעוץ גופני וארגונומי בסביבת העבודה

עם הזמן, הוא שינה לטובה את הרגלי הישיבה שלו מול המחשב, וכדי להשלים את המלאכה ביקרתי אצלו בבית וייעצתי לו מבחינה ארגונומית כיצד להתאים את סביבת העבודה לגוף עם הכסא, המסך, המקלדת והתאמת המרחקים והגבהים.


שיפור הרגלי הליכה – טיפול בפלטפוס

כדי לאזן את שעות הישיבה הרבות, שי אוהב לצאת להליכות, אבל סובל מפלטפוס חריף שמפריע לו. עבדתי איתו על הרגלי ההליכה שלו, ונתתי לו תרגול ספציפי לחיזוק מבנה כף הרגל והרמת הקשת.


טיפול בבעיות בריאותיות כרוניות עם הרפואה הסינית

כששי הגיע למצב מאוזן והיה מרוצה מבחינה גופנית, הוא ביקש לטפל בבעיות בריאותיות אחרות שמפריעות לו - בעזרת טיפול ברפואה סינית:


קר לו מדי והוא סובל מאף נוזל כל השנה, כאבי ראש, חולשה כללית ושתן תכוף שמפריע לו מאוד בחיים, עד כדי כך שבחורף הוא צריך ללכת לשירותים פעם בשעה, והוא לא יכול לעלות לאוטובוס בלי לחשוש שיצטרך ללכת לשירותים.

לאחר תשאול מקיף הגעתי לאבחנה ברורה מכיוון הרפואה הסינית, שקושרת את רוב התסמינים יחד, והתחלתי איתו טיפול בצמחי מרפא סינים ברקיחה אישית.


לאחר מספר חודשים של טיפול טבעי בצמחי מרפא סינים, שי לא סובל יותר מנזלת אלרגית, האף שלו לא נוזל, הוא לא סובל כמעט מכאבי ראש שהיו תכופים הרבה יותר לפני כן, ובשלב מאוחר יותר הפסיקו לו כמעט לגמרי בעיות השתן – והוא מתפקד כרגיל.


חשוב לציין שכל ההתייעצויות והבדיקות שהוא עשה אצל רופאים בהקשר של מערכת השתן, הנזלת וכאבי הראש לא הועילו לו, והרפואה הסינית נתנה לו מענה ייחודי לבעיות כרוניות שהפריעו לו מאוד בחיים.


השילוב של שיטת אלכסנדר והרפואה הסינית יכול לתת מענה למגוון רחב מאוד של בעיות, כל אחד מביא לטיפול את מה שמפריע לו. אחד הדברים הכי מהותיים בטיפול הוא הקשר האישי ביני ובין המטופל/ת שלי. כשהתקשורת טובה, אפשר להתקדם בתחומים רבים.



bottom of page