top of page

טיפול הומאופתי בעצירויות וקשיי התנהגות בגן - נועה אדם גרוס




אני שמחה לשתף אתכם במכתב מרגש ששלחה לי אימא מקסימה,וחימם את ליבי !

"פנינו לנועה המקסימה כדי לטפל במס' בעיות שהיו לבננו בן ה-4. אחת הסיבות הייתה שתקופה קצרה של עצירויות מהן סבל, הפכה לקושי מנטלי לעשות קקי שנמשך זמן רב, לפחות חצי שנה. הוא היה מחזיק בפנים מס' ימים את הקקי ולא מוכן לעשות. דבר נוסף הוא שהיו לו גירודים בטוסיק מדי פעם שנבעו מתולעים. ועוד דבר - היו בגן מקרים של אלימות שפגעו באחרים. בביקור אצל נועה היא דאגה לקבל מאיתנו ומבננו את הנתונים המקיפים והמלאים והתאימה לו תרופה הומאופתית שעם לקיחתה די מהר התחיל להיות שיפור והבעיות נפתרו בזו אחר זו. זו הייתה ממש הקלה שהיציאות חזרו לשגרה רגילה והילד ממש נרגע. הניסיון שלנו עם הומאופתיה הוא מאוד טוב ואנו ממליצים בחום לפנות לנועה המקסימה, והמאוד מקצועית. תודה גדולה נועה יקרה ❤"

הסיפור הזה מדגים כל כך יפה את הייחוד של ההומאופתיה ,בהסתכלות הרחבה שלה על המטופל. כשמגיע אלי ילד או מבוגר,אקח בחשבון את כל הרגישויות שעימן הוא מגיע , אבין את ההקשרים ביניהן ואת ההשפעה ההדדית של כל הרגישויות ואתאים לו טיפול שיטפל בשורש הבעיות כולן. במקרה הזה, הילד היה אלים כלפי חבריו בגן, לא רגוע, ונטה לתולעים ולעצירויות חריפות ביותר. לאחר פגישה ארוכה ויסודית בקליניקה, ולאחר שהבנתי לחלוטין את התמונה במלואה, הותאם לו טיפול הומאופתי ייחודי ,שנתפר בדיוק רב עבורו,כדי להביאו כמכלול לאיזון נפשי ופיזי. בניגוד ל'שימת פלסטר' בדמות משלשלים יומיומיים לעצירות ותרופות כגון וורמוקס לתולעים שלא פותרות את הבעיה ,אלא מטפלות בה באופן זמני וטומנות בחובן תופעות לוואי חמרות ורבות,טיפלנו כאן בשורש הבעיה באופן טבעי לחלוטין ולאחר כמה שבועות ראינו הצלחה מסחררת בכל ההיבטים הנפשיים ופיזיים.

לאחר כמה שבועות הילד שב לאיזון עם הומאופתיה שהותאמה לו באופן אישי. הוא נרגע, האלימות פסקה, העצירות פשוט השתחררה מעצמה, וכעת שמערכת החיסון והעיכול התחזקו, התולעים פסקו מלבקרו.

אני מאושרת לטפל במבוגרים ובילדים בהומאופתיה ,במסירות ,מעל לעשור. להומאופתיה ולתזונה נכונה יש יכולת מופלאה להביא מבוגרים וילדים לבריאות מזהירה. היא מחזקת את מערכת החיסון שלנו פלאים ועוזרת לגוף להפוך לחסין ואיתן. זו זכות עבורי להעניק למבוגרים,ילדים ותינוקות,את מתנת הבריאות השלמה עם הכלים של ההומאופתיה והתזונה הבריאה.




bottom of page