top of page

טיפול הומאופתי בילדה עם מחלות חוזרות,נזלת, דלקות אוזניים וקשיים בגמילה - נועה אדם גרוס





יולי בת השנתיים הגיעה אלי בהפניית רופאת המשפחה שלה , עקב שלל מחלות חוזרות. מיום שנכנסה לגן, היא לא בילתה בו בקביעות יותר מכמה ימים. עם הטיפול ההומאופתי היא הבריאה במהרה , ושומרת על בריאות איתנה כבר שנה!!

"הגענו לנועה בהמלצת רופאת הילדים של יולי בת ה2.5, לאחר אשפוז של שבועיים בבי"ח אשר כלל ניתוח בעקבות מסטואידיטיס. (דלקת של העצם הסמוכה לאוזן, סיבוך של דלקת אוזניים ) יולי התחילה גן בגיל שנתיים וקיבלה חיסון mmr (החיסון הראשון והיחיד שלה) זמן קצר לאחר כניסתה לגן. ואז התחילה לבלות שבוע בגן שבוע בבית : חום, הפרשות מהאוזניים, צינון, שיעולים שגררו אינהלציות וכו'. הנחנו שככה זה בשנה הראשונה של הגן, כך כולם אומרים.. עד התקרית שציינתי למעלה שבה חלתה בדלקת חמורה של עצם האוזן והתאשפזה. הגענו לנועה עם יולי חלושה ו"הלומת קרב" מכל מה שעבר עליה משך שבועיים של אשפוז. הטיפול של נועה בנו כלל, בין היתר, גם הומאופתיה נוגדת תופעות לוואי של חיסון הmmr. יולי התחזקה במהרה, כל דבר קטן שהתחיל, נשאר קטן עד שנעלם. בקושי חלתה ולא חווינו הסלמות של שיעולים, צננות או חום. אני מרגישה הרבה יותר נינוחה כשאני יודעת שיש לנו את נועה לצידנו, הומאופתיה זה קסם גדול ונועה מטפלת בחסד!!"

יולי המשיכה להיות בריאה וחזקה, וכחצי שנה לאחר הטיפול פנתה אלי שוב אימא שלה. היא החלה גמילה מחיתולים ופיתחה עצירות חריפה, התאפקות במשך ימים ארוכים וסירבה ללכת לשירותים. ההורים קבעו מיד טיפול הומאופתי. היא הגיעה בנוסף עם צינון, הראשון מזה תקופה ארוכה. היא קיבלה ממני תרופה הומאופתית והפלא ופלא.. יום לאחר הרמדי החלה ללכת לשירותים בגן!! ומאז היא הולכת בקביעות! ויומיים שלושה לאחר מכן גם הצינון נעלם!




לאחר שנה, יולי המשיכה לקבל חיזוק מהתרופה ההומאופתית ושמרה על בריאות איתנה. נוזלים באוזניים שסבלה מהם לאחר צינון קל לא התפתחו לדלקת ולהפתעת הרופאים, נפתרו במהרה עם ההומיאופתיה , לאחר עוד כמה חודשים,בשיא החורף ושנה מאז שניפגשנו לראשונה, קיבלתי עוד הודעה משמחת!




אני מאושרת לטפל במבוגרים ובילדים בהומאופתיה ,במסירות ,מעל לעשור. להומאופתיה ולתזונה נכונה יש יכולת מופלאה להביא מבוגרים וילדים לבריאות מזהירה. היא מחזקת את מערכת החיסון שלנו פלאים ועוזרת לגוף להפוך לחסין ואיתן. זו זכות עבורי להעניק למבוגרים,ילדים ותינוקות,את מתנת הבריאות השלמה עם הכלים של ההומאופתיה והתזונה הבריאה.













bottom of page