top of page

טיפול פוריות ברפואה סינית - מירב מלצר




"הגעתי למירב, בגיל 40, עם רצון גדול להיכנס להריון, ועם חשש גדול מה יהיה. במהלך חצי שנה, באתי פעם בשבוע לחזק את הגוף ואת הנפש...ואין מה להגיד, זה עבד! בגדול ו״בלי מאמץ״.. והנה אני בהריון בריא, מהיר ומפתיע.  והנה הצטרף לו אסף ונכנס לקליניקה כמעריץ חדש. מירב איתנו בכל ענין, משפעת, נזלת, כאבי גב או בטן, חום, פסוריאזיס, חרדות ועוד. מירב פשוט שם! במקצועיות, כישרון, בצניעות, שקט והמון נתינה, הקשבה, הכלה ואהבה. מאחלת לכל אחד ואחת לחוות ולהנות. " ש. שושני, תל אביב.

רבות מדובר היום על הכנת הגוף להריון, ובכן, לא בכדי. לסטטוס הרגשי ולמצב הגופני שלנו ישנה השפעה ניכרת פעמים רבות על יכולת הכניסה להריון, על החזקת הריון במלואו , לידה קלה, ולעיתים רבות גם על ההחלמה מהלידה, תקופת הפוסט פארטום. במיקרים של הריונות מטיפולי פוריות - הזרעות או הפריה חוץ גופית, ישנם שיקולים חיצוניים שמשפיעים על הצלחת הטיפול פעמים רבות - שיקולים כלכליים, שיקולי זמן, ותופעות הלוואי של טיפולים הורמונאליים שנילווים פעמים רבות לטיפולי הפוריות. 

במקרה הנ״ל טיפול שכלל דיקור, עיסוי וצמחי מרפא במשך חצי שנה, לחיזוק והרגעה הובילו לקליטה מהירה ולהריון בריא ומלא אושר. 

טיפ קטן, הטיפולים והתמיכה שלי לא מסתיימים בלידה. מבחינתי זוהי תחילת הדרך של תמיכה מלאה בחודשים שלאחר הלידה, כשהגוף עוד מותש.

שיקום לאחר לידה, גם כשהכל נראה לכאורה טוב, הוא הכרחי לעתיד שלנו כנשים בוגרות.  לחצו כאן לקביעת תור למירב מלצר -רפואה סינית





bottom of page