top of page

מדרסים להקלה על כאבים בכף הרגל - אלון גרוס,פיזיותרפיה



מאת :אלון גרוס - פיזיותרפיה. מנהל ומייסד מרפאת "רפואה שלמה ". מדרסים ביו-מכאניים המותאמים על יד פיזיותרפיסט מקצועי בצורה מדויקת יכולים לסייע במידה רבה לאלו הסובלים מכאבים בכריות כף הרגל ("מטטרסלגיה") , פלטפוס, דורבן, כאבים בגיד אכילס, נוירומה (כאב עצבי בכריות כף הרגל), כאבים בקשת האורכית של כף הרגל וכאבים בבוהן הגדולה.

למי מתאימים מדרסים ומדוע?

לרוב המדרסים יועילו מאוד לקהל הרחב ובפרט לאלו המפעילים עומס רב על כף הרגל: ספורטאים תחרותיים או חובבים, סוכרתיים, מטופלים עם קשת גבוהה או שטוחה מאוד,חיילים. מטופלים בעלי כף רגל עם קשת מאד שטוחה או קשת מאד גבוהה ,סובלים פעמים רבות מכאבים ואי נוחות ובמיוחד בזמני עומס . כאבים אילו יכולים להיפתר ביעילות על ידי התאמה מקצועית של מדרס נכון.


מהי התאמה מקצועית של מדרס מדויק?

· חשוב מאד שהאבחון והתאמת המדרס יעשו רק על ידי פיזיותרפיסט, התאמת המדרסים בקליניקה נעשית על ידי הפיזיותרפיסט אלון גרוס. אלון מתמחה בטיפול בספורטאים ובקהל הרחב. אלון מתמחה בפציעות ספורט ושיקום אורתופדי פוסט ניתוחי.לשעבר הפזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל "מכבי נתניה" וקבוצת הכדור-יד "הפועל ראשל"צ". מרצה ב"מכללת וינגיט" ו"מכללת וושינגטון" לאנטומיה ופציעות ספורט.בוגר לימודי פיזיותרפיה B.P.T מאוניברסיטת תל אביב. בעבר פיזיותרפיסט בבית החולים השיקומי אורתופדי/נוירולוגי "רעות". אלון מתמחה בבעיות בכף הרגל ובהתאמת מדרסים ביו-מכניים של חברת lbg medical הבריטית.


· פיזיותרפיסט בעל הכשרה בקיא במבנה ובבעיות השונות של כף הרגל והגוף כולו ומוסמך לאמר מהו הפתרון הנכון ביותר והאם יש צורך במדרס ובתוכנית טיפול. על מנת להתאים מדרס במורה נכונה ובריאה, ועל מנת לא לפגוע בבריאות הגוף אלא לעזור לגוף ולהפחית כאבים, חשוב מאד , לפני הכול, שהמדרס יותאם אך ורק לאחר אבחון מלא של פיזיותרפיסט מוסמך. בניגוד לשלל חנויות לממכר מדרסים שבהם יושבים 'מוכרים' ללא שום הכשרה מקצועית והבנה של גוף האדם, פיזיותרפיסט בעל הכשרה בקיא במבנה ובבעיות השונות של כף הרגל והגוף כולו ומוסמך לאמר מהו הפתרון הנכון ביותר והאם יש צורך במדרס ובתוכנית טיפול. מדרס שלא הותאם ע"י פיזיותרפיסט יכול ליצור נזק מיותר. מדרס שמותאם בצורה הנכונה ע"י פיזיותרפיסט מוסמך עשוי לפתור בעיות וכאבים כרוניים מיותרים לאורך שנים. על כן נתחיל את התאמת המדרסים בפגישת אבחון בקליניקה של הפיזיותרפיסט אלון גרוס, שבה הוא יבחון האם יש צורך במדרסים, מהי הבעיה ומאין היא נובעת ומהו הפתרון הטוב ביותר כדי להקל על הכאבים.

· מדרס מקצועי מותאם אך ורק בשכיבה, במנח ניטראלי, ללא עומס של משקל הגוף. כאשר האדם אינו נושא את משקל הגוף ושוכב בקליניקה על מיטת הטיפולים. רק כך ניתן להתאים את המדרס בצורה מדויקת שאכן תעזור למטופל . מדרסים שמותאמים בעמידה או ע"י מכשור כאשר משקל המטופל משפיע על מנח כף הרגל אינם מקצועיים ולא ישיגו את התוצאה הרצויה.לכן אצלנו במרפאה אנו מתאימים את המדרס ע"י פיסול ידני בגבס של כף הרגל באופן מדויק, ללא נשיאת משקל הגוף, בזמן שהמטופל שוכב בנינוחות על מיטת הטיפולים.

· על המדרס להיות איכותי וקשיח במידה מספקת. חשוב ביותר להשתמש במדרס קשיח שיצליח לעמוד בעומסים הרבים שאיתם מתמודדות כפות הרגליים.

· המדרסים שאנו עובדים איתם יכולים להתאים לכל נעל ולכל פעילות, אף לנעלי עקב .

· אנו עובדים בקליניקה עם המדרסים של החברה מהמתקדמות בעולם לייצור מדרסים . חברת LGB MEDICAL הבריטית . לקיחת המידות נעשית בקליניקה לאחר שנאבחן את הבעיה והאם יש צורך במדרס . לאחר לקיחת המידות, פיסול בגבס של כף הרגל ישלח לאנגליה ,שם ייוצר עבורכם באופן ייחודי לכף הרגל שלכם ,המדרס שלכם .כאשר המדרס ישלח בחזרה מאנגליה למרפאתנו, תוזמנו אלינו להתאמת המדרס לנעל וללימוד והנחיות עבודה נכונה עם המדרס.


· אנו כאן לאורך כל הדרך, לתת לכם ליווי מקצועי וחם עם קבלת המדרס ובתהליך ההתרגלות להליכה עם המדרס.


לסיכום, מדרסים מקצועיים שמותאמים באופן מדויק על ידי פיזיותרפיסט ,עשויים לפתור דלקות, עומסים וכאבים בכף הרגל. התאמת המדרסים בקליניקה נעשית על ידי הפיזיותרפיסט אלון גרוס, מנהל ומייסד מרפאת "רפואה שלמה" . · החזרים לבעלי ביטוחים פרטיים וחברי חלק מקופות החולים. קבעו כעת תור עם הפיזיותרפיסט אלון גרוס , המתמחה בטיפול בספורטאים ובקהל הרחב > 052-6866614 אלון גרוס הוא פיזיותרפיסט ומנהל מרפאת "רפואה שלמה" . מתמחה בפציעות ספורט ושיקום אורתופדי פוסט ניתוחי. לשעבר הפזיותרפיסט של קבוצת הכדורגל "מכבי נתניה" וקבוצת הכדור-יד "הפועל ראשל"צ". מרצה ב"מכללת וינגיט" ו"מכללת וושינגטון" לאנטומיה ופציעות ספורט.בוגר לימודי פיזיותרפיה B.P.T מאוניברסיטת תל אביב. בעבר פיזיותרפיסט בבית החולים השיקומי אורתופדי/נוירולוגי "רעות". אלון מתמחה בבעיות בכף הרגל ובהתאמת מדרסים ביו-מכניים של חברת LGB MEDICAL הבריטית.



bottom of page