top of page

פיזיותרפיה לדליפת שתן בהריון ולאחר לידה - יעל אומר



"בהריון האחרון שלי התחילו לי דליפות שתן. אמרו לי שאחרי ההריון זה יעבור. אבל אחרי הלידה זה רק החמיר. מרוב שהייתי נבוכה מהעניין לא שיתפתי אף אחד. בשיחה עם חברה אחרת הבנתי שגם היא סבלה מהעניין. היא המליצה לי ללכת ליעל לטיפול. והיא לא טעתה. יעל מדהימה. גורמת לך להרגיש הכי בנוח, עונה על כל שאלה, מטפלת ברגישות ובעדינות ומעל הכל - יש תוצאות. אל תהססו!"


יעל אומר היא פיזיותרפיסטית לשיקום רצפת האגן

יעל היא פיזיותרפיסטית מוסמכת משנת 2004 ומומחית בשיקום רצפת האגן. סיימה את התואר בהצטיינות ומאז עובדת כפיזיותרפיסטית במכבי שירותי בריאות. משנת 2010 מקבלת מטופלות גם בקליניקה הפרטית בת"א. מטפלת ביומם יום בנשים המתלוננות על סימפטומים רבים הנובעים מתפקוד לא תקין של רצפת האגן. סימפטומים אלה יכולים לכלול: דחיפות ותכיפות במתן שתן, דליפות שתן/ צואה, בריחת גזים, עצירויות וטחורים, אי נוחות וכאב ביחסי מין, תחושת כובד באגן בשל צניחת איברים (שלפוחית,רחם, חלחולת). מטפלת בנשים בגיל המעבר ומתמחה בטיפול בנשים עם אנדומטריוזיס.

"החזון שלי הוא לעשות לנשים טוב ! שתוכלי ללכת לסרט בקולנוע מבלי לרוץ 10 פעמים לשירותים תוך כדי או לא לשתות מהבוקר מפחד, שתצליחי לבלות עם הבן שלך בגן שעשועים כמה שבא לך..שתצליחי לרוץ כמו פעם בלי לדלוף.. כי ריצה זה כייף! שתביני שגיל המעבר זאת תקופה נפלאה ויש לגיל הזה הרבה פלוסים גם אם בהתחלה הגוף לא כ"כ יודע להתמודד עם הסימפטומים,שתצליחי לקיים יחסי מין ללא כאב או אי נוחות. כי אפשר!.שלא תהיי במיטה כל תקופת הביוץ והמחזור, שתלמדי איך אנחנו מקבלות את הכאב הזה, מפחיתות אותו משמעותית ונהיות חברות של הגוף.כל אלה הן רק דוגמאות קטנות ומעטות ממה שאת יכולה ללמוד לעשות אצלי בשיקום רצפת האגן" קבעי כעת תור עם יעל אומר - פיזיותרפיה לרצפת אגן >




bottom of page