top of page

פיזיותרפיה לקרע בגיד האכילס - אלון גרוס




רוני הגיע אלי לאחר שאובחן עם קרע מלא בגיד האכילס בעקבות נפילה במדרגות. האורתופד החליט שכדאי לנסות שיקום ללא ניתוח תוך ידיעה שהתהליך עלול להיות ארוך ומייגע.

"הגעתי לאלון די מהר לאחר הפציעה וההוראה מהרופא הייתה חד משמעית- להישאר כל היום בסד שמגביל מאוד את התנועה למעט טיפולי פיזיותרפיה. מי שמכיר אותי יודע שאני פעיל מאוד וההגבלה הזו לא שימחה אותי במיוחד ובנוסף חששתי שלא אוכל לקפץ ולדלג כתמול שלשום... הטיפולים עם אלון הלכו והתקדמו בצורה מאוד הדרגתית ומחושבת ולאט לאט הביטחון העצמי והאופטימיות חזרה אלי. לאלון ידיים טובות, הבנה מקיפה של גוף האדם ומעל הכול אישיות של מטפל. הוא ידע להעביר אלי את התחושה שמה שנעשה בטיפול הוא הדבר הנכון עבורי. אני שמח לומר שהיום אני כבר מקפץ ומדלג במדרגות כמו פעם, אבל עדיין לא מוותר על מפגש תחזוקה שבועי שבו תמיד אלמד תרגיל חדש ומאתגר."

קרע מלא בגיד אכילס היא אחת מפציעות הספורט הקשות ביותר, אבל בעזרת כוח רצון והרבה התמדה רוני יצא ממנה במאה אחוז וכיום אין לו שום הגבלה בתפקוד- הוא מטייל בכל העולם עם המשפחה, עובד במשרה מלאה ואפילו מוצא זמן לשחק כדורגל!!

אלון גרוס הוא פיזיותרפיסט ומייסד ומנהל מרפאת "רפואה שלמה"

אלון מטפל בספורטאים ובקהל הרחב, טיפול בכאבי שלד שריר: כאבי גב, צוואר, כאבים בכף הרגל, כאבי ברכים ועוד. מתמחה בפציעות ספורט ושיקום אורתופדי פוסט ניתוחי.

לשעבר הפיסיותרפיסט של קבוצת הכדורגל " מכבי נתניה" וקבוצת הכדור יד "הפועל ראשל"צ". מרצה ב"מכללת וינגייט" ו"מכללת וושינגטון" לאנטומיה ופציעות ספורט.

הטיפול בפיזיותרפיה נועד לתת מהנה יעיל ומהיר ככל האפשר לכאבים והגבלות. הטיפול כולל טכניקות שונות כמו: טיפול פיזיותרפיה קלאסי ,תרגילים לחיזוק ושיקום הגוף, טכניקת מאליגן : טכניקה ידנית להפחתת כאבים מיידית והשבת טווח התנועה,דיקור מערבי וטייפינג (קיניזיוטייפ, טייפ קשיח ועוד). מה שמאפיין ומייחד את הטיפול בפיזיותרפיה ואת הטיפול שלי בפרט ,זו האבחנה הנכונה והמדויקת של הבעיה. לאחר שנים שבהן ראיתי מאות מטופלים ועבדתי באופן צמוד עם ספורטאי צמרת ואורתופדים בכירים ,רכשתי את היכולת לדעת על מה לשים את הדגש בטיפול ומהי הדרך הנכונה והטובה ביותר להגיע לתפקוד מיטבי. העולם הטיפולי שלי עשיר בטכניקות שמיועדות להפחתת כאבים ,שיפור טווח התנועה וחיזוק שרירים באופן המקצועי ביותר והאחראי ביותר,כשמטרת העל היא חזרה לתפקוד מלא ולחיים נטולי מגבלות.




bottom of page