top of page

טיפול הומאופתי במחשבות טורדניות - אדל אמינוף



מאת: אדל אמינוף - הומאופתיה מעיכוב התפתחותי קל ומחשבות טורדניות לתפקוד מלא, שמחה והצלחה.

בחורה צעירה הגיעה אלי כשהיא סובלת מעיכוב התפתחותי קל, קשיים בתפיסה ובלימוד, מחשבות טורדניות שלא נותנות לה מנוח, מרדנות וקושי בקשרים עם בני הבית. היא התלוננה שהיא מתקשה להבין את הלימודים, למרות שיש לה מורה אישית בבית הספר ובמיוחד קשה לה לימוד שפה זרה. לאחר מתן תרופה מותאמת אישית, החלה להבין יותר, להתרכז ולהצליח לקלוט מה שנלמד. היא נהנתה מהצלחה גדולה יותר בלימודים. המחשבות הטורדניות פסקו לחלוטין והיא חשה חופש בחשיבה .היא כבר לא סבלה מנטל המחשבות הטורדניות שתקפו אותה והיו נוכחות כל הזמן. עם הזמן החלה תקשורת יותר טובה עם ההורים ובני הבית. עם החברות. הדילמות השונות בהן הייתה עסוקה ושהופיעו יחד עם מחשבות טורדניות ובלתי פוסקות, נפתרו והיא חשה יותר זרימה בחייה.

לאחר זמן מה, היא התחתנה בנחת ובטוב ובשמחה, עיכלה את כל תהליך ההכנות לחתונה ואת השינוי. היא התמודדה מצוין עם המצב החדש ושמחה מאוד בבעלה ובחייה העצמאיים החדשים.


קיבלתי ממנה מכתב משמח בצירוף הזמנה לחתונה שלה:

"אדל היקרה!! מוזמנת בחום ובהתרגשות לבוא ולהשתתף בשמחתי ולקחת חלק בשמחתי. בהזדמנות זו אודה לך על הכל! שאת בשבילי, שה' שלח אותך להיות שליחה טובה בשבילי! תודה על ההקשבה, ההתעניינות, בקיצור, החיים שלי השתנו בזכותך!! תודה על כל הכוחות... שהקב"ה ישלח לכם שפע ברכה והצלחה והרבה סיעתא דשמייא בכל העניינים!






bottom of page